söndag 23 april 2017

Bomässa och Syträff

Aktiv helg med roliga aktiviteter.
På bomässan hittade vi nyttiga aktiviteter för våra kroppar.
En massagekudde och en springbräda. Allt detta ska vara bra för stela leder, muskler och kanske lite viktnedgång. Man måste tro för att det ska fungera. Nu ska jag tro och tro........


Ernest hade en egen monter med hans roliga inredningsprylar. Jag fastnade för en hylla och ljusstumpar med magneter i botten. Dessa ska jag ha i hyllan med en vas med blommor nu till sommaren. Fri fantasi......Jag gillar hans enkla stil. Nu har jag samlat på mig lite av varje eftersom jag får något från Ernest av Josefin till jul och födelsedag. Det är uppskattat :).

Denna bärkasse kommer inte att gå till pappersåtervinningen :)
 Enkel men dekorativ hylla med stumparna

Idag söndag har jag varit på Kviltträff.
Eva hade en workshop där vi sydde roliga necessärer.

 Sen fortsatte jag på mina runda former. Denna ska bli en labyrint.....men det är många former som ska sys, detta är bara början.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar