måndag 27 februari 2017

Sixten växer!

Nu är Sixten kastrerad och blivit större och lugnare. Jag vet inte när det vände. En dag kom jag bara att tänka på att det var inga rusningar i rummen längre.
Det verkar som vi båda gillar att vara i syrummet. Så fort han hör symaskinen så kommer han.
Halsbandet har han på sig nu när han går ut och in. Men än så länge går han inte så långt, håller sig i trädgården.



Medan jag syr ligger han och softar


När vi har sytt klart dricker vi te. Sixten tyckte det var roligare att leka med tepåsen

 Efter fikat springer han ut och börjar med att kolla in var fåglarna är.
 Bästa leken är att bada musen och lägga musen i mitt knä. Jag ska sen kasta iväg musen och Sixten hämtar och lägger den i knät igen. Så fortsätter leken tills vi tröttnar
Sitter gärna i vasken när jag lagar mat.
Sitter lugnt i fönstret och tittar på fåglar och lampor
Min allra finaste Sixten








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar