söndag 31 juli 2016

Kitty Katt

Nu har det hänt det jag inte trodde skulle hända........jag gillar katter!!
Jag har bara haft hundar och tyckt att katter är lömska och tråkiga. Har inte förstått dessa kattmänniskor när de bara pratar om sina söta katter.

Men när jag såg Kitty på ett foto då föll jag. Jag skulle hjälpa dottern att leta efter en katt till Lilla familjen.
Jag hittade en liten söt Exotic/Perser som liknade katterna i Whiskasreklamen. Josefin föll även hon och de bestämde sig för denna sötnos.
Jag fick äran att hämta henne och Ronnie och jag körde till Vadstena för att möta upp Josefin och Estelle hos mamma.
Nu är jag också sugen på en katt! Kitty vände både mig och Josefin.
Nu är även jag en odräglig kattälskare genom att visa massor med kort på denna sötnos. Titta och njut på tre vackra flickor som betyder mest för mig, jaa jag räknar in Kitty. Hon tillhör ju tjejmaffian nu!


 Vilken lycka för Estelle. Hon lovade att ta god hand om Kitty och även berätta för lillebror hur man ska sköta om Kitty.
 Mamman i familjen är lika förälskad

 Estelle tar lite kattpaus och tittar i en tidning, men blicken gåt till lilla Kitty
 Lägg märke till hennes rosa skor. Dessa valde hon att köpa på loppisen som är världens finaste skor :)
En tur på stan hann vi med
 På ett hus hängde denna fina
 En Makramebonad
 Klick sa Estelle och poserade :)
 
Nya fina skor med klack! Dessa fanns i en Barbietidning med en blond hårfläta. Kan en liten flicka bli gladare än att få denna tidning och en katt på samma dag :). Mormor fixar detta!
 Sen satt vi och beundrade Kitty igen :)
 Ljuvlig.........jag vill också ha en precis lika söt :)
 Titta på prinsessan med sina fina skor och fläta :). Det är nog de mest obekväma skor man kan gå i. Hon gick så bredbent och kunde inte lyfta fötterna. Men vad spelar det för roll, de är ju jättefina!
 WOW, Estelle så fin du är :)
 När man är 4 år kan man beställa själv på restaurangen och titta i Menyn. Bara så ni vet!
 Nu ska man försöka få på sig dessa vackra skor igen :)
 Lite kel med Kitty igen.
 
Timmarna gick snabbt och det var dags för oss att åka hem åt olika håll.
Det var värt 50 mil på en dag för att få pussa min Estelle och även min dotter såklart.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar