onsdag 15 juni 2016

Sagan om ELlen!

Vi skulle bara titta........... men det slutade med att jag köpte en Elcykel, låskabel och hjälm.
Eftersom jag inte får träna eller anstränga kroppen för mycket pga kronisk stress/ME så kan detta vara lösningen. Jag vill så gärna röra på mig, inte bara promenera.

Ronnie och jag tog en cykeltur och invigde ELlen som hon heter :). Det slutade med att vi cyklade en mil! Hon var underbar, man trampar ju hela tiden men får lite draghjälp, helst i uppförsbackar. Ronnie hängde på bra, mannen med kondition :). Jag provade mina tre hastigheter, wow vad snabbt det gick !



 Förnedringen....men en bra livförsäkring
 Jag kan lika bra ha en getinghjälm på mig. Den är roligare men lika fönedrande

 Sigge har också godkänt ELlen



 Motorn som man tar loss och laddar

 Här kan jag se vilken växel jag ska ha och hur mycket som är kvar att cykla innan ny laddning.
 Laddningen på batteriet
 Hjälmen som känns lite jobbig att ha på sig. Men en billig livförsäkring.
 
Nu kan jag cykla i ur och skur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar