måndag 28 december 2015

Årets sista inlägg

Idag blir det årets sista Visa o Berätta hos http://bambisyr-evaj.blogspot.se/

Jag bidrar med min Julkrans som jag sydde tillsammans med Rutkviltarna innan jul.
Min kviltgrupp i Vänersborg "Bandykviltarna" åkte till Surte som ligger straxt utanför Göteborg. Där träffade vi kviltgruppen Rutkviltarna och sydde tillsammans en dag.

 
Till Estelle sydde jag i år en adventskalender av ett tyg som jag köpte hos QuiltameEva
 
 
Jag hittade en liten bonad med inchrutor, tema jul som jag har sytt.
Dessa små rutor är roliga att försöka hitta små symboler till om ett tema.
 
Nu hoppas jag på ett kreativt kviltår 2016!
 
Jag har inga nyårslöften men en ambition att sy klart mina kviltar!
 
Jag önskar er alla
ETT GOTT NYTT ÅR!
 
 

3 kommentarer:

  1. Tack Annica för din länkning och den inspiration du ger oss på Visa och Berätta måndag!! Krya på dig ♥kram

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg julkrans!!!!!

    SvaraRadera