onsdag 28 oktober 2015

Besök av Lilla Familjen!

Äntligen får vi träffas igen! På några månader sen vi sist träffades har det hänt mycket med Milos utveckling. Nu är han en kille med egen vilja. Estelle har kommit in i fantasiåldern med otroliga berättelser som "verkligen" är sanna och bajskorvar.


 Frukost med en kille som äter konstant hela tiden. Till slut fick han plocka med musli
 Estelle pratar o pratar.......





 Allt är gott....mmmmm
 Vovvepromenad med besök hos hästarna i hagen
 Mormor har sytt mössorna :)
 Fredagsfika på Överby där vi hittade denna roliga bil som körde snabbt


 Roligaste leksaken den här gången var kritor

 Oktobermarknad i stan. Estelle ville åka karusell. Morfar är inte sen med att köpa en biljett
 Milo jättetrött och sjönk djupare ner i vagnen. Den köpte jag billigt som reserv vagn när de kommer ner.
 Jaaa, som mamma måste man ju glädja sin dotter med en ballong på marknaden.
 Detta var kul! Men en allvarlig min, full koncentration.


 ...tröttare o tröttare....
 Lek upponer

 Mamma och son och jag är lika stolt över båda :)


 Jag är nersjunken i soffan med sovande barn. Vi har alla lite konstiga ställningar men jag ville inte röra på mig. Det är inte ofta de somnar samtidigt hos mig :)
 Så himla go unge och han har gener från mig säger en stolt och lycklig mormor
 Lilla Familjen där pappan var i Göteborg på kurs inom Sjöräddningen. Han fick mest bada i helgen, hua så kallt!
 Jag kan inte säga att maten tystar munnen här. Det var ett himla liv, Milo tokig om han inte fick mat på sekunden och Estelle pratar utan punkt plus att vi andra försöker att föra ett samtal. Kaos men ett härligt kaos :)


Det blev så jättetyst när de åkte hem. Då sitter man mest och bara njuter av tystnaden med en stor längtan efter allt ljud igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar