torsdag 3 september 2015

Jag vann!!!!

Några flera som får börja att fundera är mina vinnare som deltog i utlottningen på Visa och Berätta måndag nr 100.
Först TACK   till er som deltog !!

Sedan har vi dragit här och dels så var det er som deltog och länkade och så alla som kommenterat fick varsin lott.....och där var det Annica som hade turen Grattis!!Blev lott nr 11.
Tra la la  det blev JAG!!!!!!
Så himla kul, jag blev så glad!
Jag är ingen person som brukar vinna, köper Trisslotter, tippar med mannen ibland , Postkoden  mm. Men aldrig blir det någon vinst :(

Men idag har jag vunnit detta fina tyg!
 
Min utmaning blir nu att fundera ut vad jag ska sy och visa resultatet för Bambi syr och ni andra som kan vara intresserade.
 
Hmmm tillbaka till syrummet och börja fundera.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar