lördag 30 maj 2015

Pall och installationer

Nu börjar betongsäsongen! Jag såg en rolig pall i en tidning och måste testa att betonga denna.
Det behövdes två rabarberblad, trädpinnar och betong. En billig pall men lite hård att sitta på. Men jag gillar att pimpa våra land och pallen fick en plats i suculentlandet, som säkert blir andra planteringar i sommar. Den lilla cirkeln är inte färdigplanerad för detta året ännu så pallen får pryda det landet just nu.
 Masken passar inte in med pallen så den ska få en ny plats att kräla på.
 Ropade in grepen billigt på en auktion. Jag gillar den. Det ser kreativt och arbetande ut att ha den i landet
 Lavendelbuskarna fick en teatermask i betong som jag målade i svart/vitt...ying och yang. Masken sitter på en armeringspinne.
 Ett loppisfynd! För några tior fick jag denna med fina smidesbeslag. Passande på altanen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar