torsdag 1 januari 2015

Projekt under 2014!

Ett nytt år med spännande utmaningar

Nyårslöften.........
samma som förra året.........försöka bli klar med alla mina ofärdiga projekt och helst inte börja på nya.

Ska INTE börja på nya stora BOOM projekt!!!!!

Pränta in ordet TÅLAMOD om och om igen.

Ja ja vi får väl se.........

Jag tycker inte att jag har gjort så mycket i år. Men nu när jag tar fram foton på mina projekt, så ser jag att det har hunnits med en hel del.

Det blir det inga sorterade foton, allt huller om buller.
 
Virkad kasse i tekniken Afrikansk blomma
Julkrans kurskväll med dottern i Färentuna
Turkos Kofta till Milo, garnet från Magasin Duett
Lila, flerfärgad sjal

Pepparkaksbak
Betong målat i acrylfärg


Målat vita i acrylfärg


Lampa från IKEA som mall
Handsömnad
Pimpat brevlådan med ett Quiltblock

Ett BOOM projekt som ska bli klart 2015

Sjal efter ett engelskt mönster
Disktrasor i lin och bomull
Mössa och Fuskolle till Estelle
Handsömnad....klippdockorna

Fuskflätad duk

Armband tillverkat av Estelle till mig.
Projekt i handsömnad som inte är klart.
Små bröddukar
Kofta till Milo
Bonad till Hantverksgruppen
Handsömnad
Handsömnad  Brödduk
Handsömnad....Solar, hetta från sommaren
Remskvilt med fleecebaksida
Projekt som ska bli klar 2015
Handsömnad.......Weddingrings

Löpare till lokalen



Sjal i mitt första spunna garn
Halsduk i Norogarn

Muddar i Kashmirgarn inköpt hos Tant Kofta
Cirkussjal, mönster från Eddy och garn från Tant Kofta
Kofta, garn från Magasin Duett
Halsduk i lin, mönster från Ullcentrum
Sjal i bomull och lin
Sjal från Drops

Sommarjumper i bomull och ett pärlgarn i turkos
Projekt som ska bli klar 2015
Handsömnad muggunderlägg
 Tablett
 Stjärna kommande projekt
 Till kommande projekt
 Till kommande projekt
 Till kommande projekt
 Tablett
 Kasse
 Sommarkasse

 Vårlöpare
 Projekt som ska bli klart 2015
 Linneväska med applikation i handsömnad

 Julpyssel handsömnad

 Jultabletter
 Julbonad
 Julpyssel i handsömnad
 Under misteln

Julkortsficka
 Till julgotter













2 kommentarer:

  1. Oj, så produktiv du har varit! Många fina saker som du visar.

    SvaraRadera
  2. Wow, du har hunnit så mycket fint! Det inspirerar!
    Sykram/Ally-Marie

    SvaraRadera