måndag 8 september 2014

Quiltköping

Mässan jag har sett fram emot bra länge. Nu är den här!
Dagen innan fick jag ett kuvert av mannen med en liten dikt, romantikern i mitt liv!

Lördagmorgon gick färden till Lidköping!
Jag hade tänkt på allt, vatten, huvudvärkstabletter, laktosmedicinen, pengar, gympaskor, rätt kläder i värmen och glatt humör...........MEN glömde kameran!!!!!!
Den är med jämt utom idag!!!!
Alla foton är taget med mobilen och blev korniga, suddiga mm :(

Först gick jag ensam och tittade på de olika utställningarna och fick massor med inspiration-





















Träffade gamla kviltkompisar och nya, många goa kramar och roliga inköp. Det kan inte bli bättre!

Efter 8 år träffade jag Malmösystrarna, vi åt alltid middag efter mässan med andra kviltare och hade skoj.
Idag ska vi träffas igen och gå till samma ställe och äta. Vi började med lite vin på deras hotellrum och tittade på inköpen från dagen.
Sen blev det god middag och mycket prat.
Så himla kul att träffas igen!!!








Tips till en cyklist som vill sticka ut från mängden :)

En jätterolig dag!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar