torsdag 7 augusti 2014

Förvaring i Syrummet

Att handla på Jula, Biltema mm är mycket billigare när man behöver förvaring till sina tillbehör.
Så här har jag löst det i mitt syrum.

 
Nära symaskinen finns de trådrullarna jag använder mest.
 
Hittade en prylhylla på loppis som jag målade. Den passade jättebra som trådförvaring och jag kan se alla färger.
 
Här förvara jag mina mallar till Handsömnaden. Denna förvaring med handtag hittade jag på Jula.
Hos Harald Nyborg fanns denna väska med plastlådor som jag drar ut. Där har jag mina pärlor
 Tillbehör till pärlorna finns i dessa från samma affär.
 
På loppis hittade jag en gammal CD hylla. Här förvarar jag stämplar till Scrap.
 
Även denna hittade jag på Harald Nyborg. Jag förvarar mina knappar och band här.
Mittenhyllan är från Vadstena, där jag köpte inredning som ni kan läsa om första syrums inlägget
 I dessa lådor finns sytillbehör för broderier och scrapmaterial.
 
Ordning och reda tack vare männens leksaksaffärer!

1 kommentar: