söndag 20 juli 2014

Hantverksgrupppen "Kreativa Kvinnor"

Jag är med i en Hantverksgrupp med blandade aktiviteter. Det känns väldigt bra att bara få komma när man vill och ansvara för sitt eget projekt. Nu är det slut med mitt jobb som Gruppansvarig. Det tar för mycket energi och kraft. Nu vill jag bara vara med som gruppmedlem och komma när jag kan och orkar.

Till den här gruppen har jag sytt en presentationsbonad som hänger på väggen i vår lokal. Det är Hantverkshuset i Vuxenskolans regi.
Mitt enda ansvar för denna grupp är att uppdatera bloggen.
http://hantverkskvinnor.blogspot.se/

Vi är ett gäng kvinnor som träffas och lär av varandra och har trevligt tillsammans. Vi har olika intressen och kommer inte alltid att träffas på alla aktiviteter. I höst har vi planerat in klädsömand, kviltsömnad, silversmide, glasfushing, spinna och sticktekniker. Det låter mycket men det är en dagars aktiviteter och återkommande. Detta blir spännande!

 

 

 

2 kommentarer:

  1. Den bonaden stod jag och tittade på för ett tag sen! Tyckte den var fin. Jag var på SV-möte där på Restad. Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  2. Jättefin bonad.
    Superkul grupp att ingå i, jag blir glad bara jag tänker på alla våra träffar och som sagt, man går bara när det passar :))
    /Ammii

    SvaraRadera