fredag 18 juli 2014

Dagarna med Estelle!

Äntligen har jag fått vara tillsammans med Estelle. Det är en ständig längtan efter denna lilla prinsessa, som bor 45 mil från mig.

Vi möttes på halva vägen, och fortsatte sedan till oss. Men först ett par dagar hos gammelmormor i Vadstena. Vi hade sköna dagar tillsammans och hann med en hel del.

Nu kommer en hel del bilder, hur skulle jag kunna låta bli, vill ju visa hela världen hur glad jag är att få förmånen att vara mormor. Titta och njut tillsammans med mig :).


Jättekul att plocka vinbär och smultron.

 Även krusbär
 Gammelmormor får hjälpa till och smaka



Mamma får några bär också.....

Nästa morgon kan få sina smultron till pannkakorna!




 Bäddar till mamma som ska vila
 Kan ta en liten snabbvila själv också.....

 Fika med 4 generationer


 Ett restaurangbesök




 Bus med morfar :)

 Va gör du moffa?
 Mums, men ketchupen var godast.
Läser menyn utanför en Restaurang i Vadstena
 Tar hand om Mella som blev storfavorit.




Vila med Mella
 
 
 Om man inte tycker om att gå i affärer kan man hitta på egna lekar. Denna ställning blev en bil som man kan gå ut och in om och om igen.


 
Nu är vi i Göksäter och mini Ullared. Hur kul är det för en liten tjej?
 Då kan man prova att sitta på en plastbunke och ta sig fram eller ligga vid en spegel och sjunga.
 Men om man får en boll då är lyckan gjord. Men vilken ska man välja?
 Man kan välja ut stora skor och provgå, det är kul!

 Man kan roffa åt sig en klänning och tro att man får den.
Middag innan tåget går till Stockholm igen.
Tack min lilla vän för all glädje du ger oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar