söndag 6 april 2014

Vårmarknad

I lördags ställde jag ut lite av mina alster på Vuxenskolans Vårmarknad.  Det var en hel del som tyckte om min Danska By och trädgårdskviltarna. Jag fick även berätta mera om min Slavkvilt , en berättelse från Slavtiden i USA.

Jag fick även sålt lite kviltarbeten, det är ju också jättekul.

Men på morgonen när jag skulle åka dit fick jag sällskap av min kompis. Vi känner varandra rätt bra nu. Men vi har lite för olika intressen för att bli bästisar :)).


 Nu till min Utställning som jag delade med Ulla som visade trådarbeten och akvareller.





 Jag visade besökarna hur man syr handsömnad över mallar.



Jag blandade stickat, lappteknik, smycken och betong, hela rubbet på en gång. Det blev ett urval på mina intressen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar