torsdag 10 april 2014

Fyller igen!!

Ja, nu fyller man snart igen, åldern har ingen betydelse. Siffran jag fyller låter på tok för mycket för mig som fortfarande är så ung.
Men jag blev så rörd och glad när jag kom till stickträffen idag. När jag kom in i hallen så hörde jag sång långt inne i nästa rum. De sjöng för MIG! :)
Presenter fick jag också, det gillar jag.........och man måste ju vara lite tokig om man nu inte skulle tycka om det :)).

Tack Majsan för CD, konserten hörde jag på TV och blev tonåring på nytt, nja jag var väl vuxen men ung :) De är sååå bra och sjunger gamla låtar då man själv var diskobrud. Fin Rosenpåse som vi planterar :).

Jag fick en tjusig häxa med vårta på hakan, hua och en såå fin mobil som Ulla knåpat ihop.

Tack så hjärtligt, det var peppande för en stressad själ som inte mår så himla bra just nu.

En mobil med prisma och påskägg. Ska ta ett nytt kort så mobilen syns.
 Skiva, fin rosenkasse och den goa Häxan som jag tar med mig till Blåkulla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar